Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
IFK LIDINGÖ
FRIIDROTT
Vuxenträning
Schema hösttermin 2019

LÖPTRÄNING

Vår löpträning passar både dig som nybörjare och som rutinerad. Passen anpassas i fart och längd utifrån kapacitet. Perfekt att träna inför årets höjdpunkt - Lidingöloppet - med Track Power Run!


 tisdagar har vi intervallpass som anpassas i fart och antal så att alla kan vara med oavsett

tempo och erfarenhet.


På onsdagar har vi ett lunchpass med distanslöpning eller ibland intervaller för dig som har möjlighet att ta tillvara på dagsljuset!


På torsdagarna är det intervallpass för de som varit med ett tag. Löpvana på minimum 5 km.


På söndagarna är det fokus på långdistanslöpning, du bör ha lite erfarenhet från längre pass.

 

Alla löppass utgår från Lidingövallen.

 

CIRKELTRÄNING

lördagar har vi styrketräning med konditionsinslag på Lidingövallen. En mångsidig och kul träning med fokus på styrka och uthållighet och ett mycket bra komplement till löpträningen. Passar för alla nivåer där var och en håller sitt tempo. 



Vill du träna ännu mer friidrott, häng på våra duktiga Veteraner.


Länk till anmälan att vara med i Track Power Run

 
Våra sociala medier
Stolt arrangör av
Klubbsponsorer
Partners